Demokratska stranka zatražila je večeras od Ministarstva saobraćaja da žiteljima Kovilja, koji pripada teritoriji Grada Novog Sada, omogući besplatno korištenje autoputa na deonici od Kovilja do Novog Sada i ocenila da su oni diskriminisani u odnosu na građane u široj okolini Beograda, koji ne plaćaju putarinu do Beograda.
Vidi nepismene komentatore koji ne znaju ni gde pripadaju Banovci i Pazova na koje se poziva novosadski DS u ovom politickom pamfletu koji nema veze sa mozgom. Alo, zemljaci, to su mesta u vojvodjanskom delu Srema i paz'sad, oni nemaju putarine do Beograda. Jel' to znaci da ih je Beograd odcepio od Vojvodine? Ili je to onako cisto avlijanersko-autonomaski da se opljune po Beogradu, nije vazno zbog cega, nije vazno da se shvata poenta cele price ali hajde da ucestvujem ako je vec copor krenuo u arlaukanje...
Ja ne mogu da verujem kako se svi vole konfor za džabe. Svi se rodili u autu niko se ne vozi autobusom, deca danasnja ni neznaju koji autobus gde ide po gradu. Ja sam sa 8 godina isao po celom gradu GSP-om. Lepo svi iz Kovilja,Šajkaša i okoline kome smetaju putarine na autobus pa da vidiš kako se isplati. Ovaj ima platu 240e i ide kolima. ja imam 700 pa se vozim autobusom. Ako nema doboljno linija pišite peticiju da se učeste autobusi. pokrenite se malo.
Vidi ove ljubomorne ds-ovce, ljubomorni na Batajnicane i Banovcane... alo, zaboravili ste Pazovcane, ako vec cinkarite, mada su njih svojevremeno drukali Indjijcani. No, malo ozbiljnosti, zar Koviljcani nemaju vezu lokalnim drumom sa Budisavom pa ne moraju da koriste autoput ako ih usporava naplatna rampa ili im je skupo da daju cak 60 dindzi?
Jedino resenje za ovakve slucajeve je uvodjenje vinjeta i nekog povlascenog pretplatnickog statusa stanovnika Kovilja, Indjije, Pecinaca.
Uzgred, DS se zalaze za pomeranje naplatne rampe na granicu Backa-Srem, jel' to zalaganje za nezavisnu Backu? Da i mi iz Srema docekamo taj dan...
Pa dakle sram vas bilo da izdajete ovakva saopštenja i saosećete sa nama KOVILJČANIM!!! Pa vi ste na razmaku od 800 metara TRI nadvožnjaka napravili u Kovilju jer se na takvim stvarima najviše LAPA. Sve prljavštine koje ste započeli ostavili ste ovoj vlasti da vadi oči i onako kako smo na vas navikli BEZ OBRAZA I ČASTI u stvari smi sebe pljujete, STVARNO MI SE GADITE
Koriscenje autoputa jeste privilegija ... oni iz npr. Kisaca to nemaju :) treba se platiti, ali nekim mesecnim pretplatama, tako da izadje npr. 1000 din mesecno
Projekat je započet za vreme vlasti DS na svim nivoima. Tada to nikome nije smetalo a svi znaju da se auto-put u zoni grada tretira kao gradska saobraćajnica i ne plaća se putarina. Primeri kod nas: Niš, Beograd u susedstvu: Budimpešta, Zagreb itd. Koviljčani su kažnjeni jer Mrkonjić i Drobnjak rade šta hoće, svuda u svetu se prelazi na vinjete (nema keša, nema korupcije) ali kod nas se zadržava stari i prevaziđeni sistem naplate, jer je putna mafija još netaknuta. Ko pamti malo više zna da je prbobitno rampa za naplatu bila kod Kovilja i Siriga (gde je i ostala). Svi građeni Novog Sada su kažnjeni jer u Kovilj ne odlaze samo Koviljčani ,ali će oni platiti najveću cenu.
koliko realno potrošite na gorivo mesečno kada još ovo smeta? mislim sigurno smeta ali pređeš 50 km dnevno kao dobar dan. to je bar 1000 km mesečno, da vikendom ne ideš...
trošiš idealno 5 litara dizela no 100 km (a ne trošiš toliko čim uđeš u grad), znači potrošiš minimum 50 litara goriva, znači oko 7.000 RSD na gorivo ode mesečno, minimum. ako trošiš 6 litara to ti je onda oko 8.500 RSD, minimum...
Uvodjenje vinjeta je oduvek bilo rešenje za sve probleme, ali svaka vlast ne gleda dalje od svog nosa, tj. zapošljavanja armije partijskih poslušnika i ličnog intersa.
Sećam se 2011 god. pitao sam jednog poznanika (iz tadašnjeg vrha vlasti)u vezi naplatne rampe kako zamišljate prolaz i naplatu za žitelje Kovilja?Odgovor mu je bio više nego jednostavan "pa imaju opciju preko Budisave i Kaća"...
Što bi bili povlašteniji od stanovnija Vilova i Šajkaša? Da će se povećati gužve, to je moguće ali ne zabrinjavajuće. Što se tiče rizika od saobraćajnih udesa, zamolio bi vas da ne kakite puno. Zagušenje je jedino na predelu od mosta auto puta do kaćke petlje u predelu od 5km.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
DS: Kovilj diskriminisan zbog uvođenja putarine
Novi Sad
•16.11.2015.
•18:40 > 18:50
Komentari 27
Dragan
Zemljoposednik
sns bot
Mrmaster
Zemljoposednik
Jedino resenje za ovakve slucajeve je uvodjenje vinjeta i nekog povlascenog pretplatnickog statusa stanovnika Kovilja, Indjije, Pecinaca.
Uzgred, DS se zalaze za pomeranje naplatne rampe na granicu Backa-Srem, jel' to zalaganje za nezavisnu Backu? Da i mi iz Srema docekamo taj dan...
@Luk i Slanina
Miloje
NSremac
javni transport
trošiš idealno 5 litara dizela no 100 km (a ne trošiš toliko čim uđeš u grad), znači potrošiš minimum 50 litara goriva, znači oko 7.000 RSD na gorivo ode mesečno, minimum. ako trošiš 6 litara to ti je onda oko 8.500 RSD, minimum...
Sara
Koviljcanka
Nesha
Ime mi je...
konsterniran
Anonymus 021
Toma
Luk i Slanina
2.400,00 rsd x 12 (meseci) = 28.800,00 rsd
28.800,00 rsd / 120,00 = 240 euro
ZAR TREBA JEDAN CEO MESEC DA RADIM ZA PUTARINU?
PA DOKLE VIŠE OVAJ NAROD NAPAĆENI DA KRADETE?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H